Verzending & garantie

Verzending en levertijd

Je bestelling wordt na ontvangst van betaling binnen 1-3 werkdagen verzonden. Vervolgens zal het 1 á 2 werkdagen duren voordat PostNL de bestelling bezorgt. Dit is afhankelijk van de drukte bij PostNL.

Wanneer je bij het afrekenproces kiest voor de optie ‘brievenbuspost’, dan zul je géén track & trace code ontvangen waarmee je je bestelling kan volgen.
Kies je voor de optie ‘brievenbuspakje’ of is deze optie automatisch aangevinkt, dan ontvang je na verzending een track & trace code per e-mail.

Producten zoals cadeaupapier, office clips en cadeauzakjes vanaf maat M (17 x 25 cm) worden standaard als brievenbuspakje verzonden. 

Verzending binnen Nederland:

Brievenbuspost (zonder track & trace): €2,95
Brievenbuspakje (met track en trace): €4,65
Pakketpost (met track en trace): €7,25
Gratis verzending vanaf €50,00

De tarieven van brievenbuspost worden automatisch berrekend aan de hand van het gewicht van de bestelling.

Verzending naar België en Duitsland:

€6,25 - €11,50
De verzendkosten zijn afhankelijk van het gewicht en formaat van de bestelling.

De tarieven van een brievenbuspakje worden berekend aan de hand van het gewicht van de bestelling.

Bestelling afhalen

Het is ook mogelijk om je bestelling op afspraak af te halen in Hardenberg. Vink tijdens het bestelproces de optie ‘ophalen’ aan. Na het plaatsen van de bestelling neem ik per e-mail contact met je op om een datum/tijdstip af te spreken.

Afhaaladres:
Rembrandtstraat 1
7771XE Hardenberg 
(Dit is géén bezoekadres)

Betalen

Bestellingen kunnen worden betaald via iDEAL.
Voor België is het mogelijk om via Bancontact te betalen.

Retourneren

Het kan voorkomen dat je niet tevreden bent met je bestelling. Daarom heb je als consument het recht om je artikelen te kunnen retourneren.

Je hebt het recht om binnen 14 dagen na ontvangst je bestelling te annuleren. Dit kan zonder opgave van reden. Na het annuleren van je bestelling heb je nog een keer 14 dagen de tijd om je product terug te sturen.

Het is belangrijk dat je de producten voor zover mogelijk in de originele verpakking terugstuurt en deze verpakking goed beschermt. Hiermee verklein je de kans dat producten beschadigd raken. Daarnaast is het ook belangrijk dat je je bestelling voldoende frankeert. De kosten voor het retour sturen zijn voor eigen rekening.

Indien je de volledige bestelling retourneert, dan ontvang je het volledige aankoopbedrag inclusief de eventuele verzendkosten van de levering terug. Retourneer je slechts een gedeelte van de bestelling, dan worden de verzendkosten van de levering niet vergoed.

Hoe stuur ik mijn bestelling retour?

Allereerst is het belangrijk dat je retourzending aan onderstaande eisen voldoet:
Het artikel is onbeschadigd
Het artikel wordt teruggezonden in de originele verpakking

Neem vervolgens contact op door te mailen naar info@verpaktmetliefde.nl met daarin je ordernummer vermeld.
Via daar help ik je graag verder.

Klachten

Het kan gebeuren dat er iets niet gaat zoals gepland. Maak je klacht kenbaar door een mail te sturen naar info@verpaktmetliefde.nl met daarin je ordernummer vermeld.
Ik probeer je zo snel en goed mogelijk te helpen zodat we samen tot een geschikte oplossing kunnen komen

Garantie

Ik probeer er altijd voor te zorgen dat alle producten in perfecte staat geleverd worden, Toch kan het gebeuren dat je bestelling beschadigd raakt, bijvoorbeeld tijdens de verzending.

Mocht dit het geval zijn, neem dan contact op via info@verpaktmetliefde.nl.

Vermeld je ordernummer en voeg een (aantal) foto(‘s) toe zodat ik met je mee kan kijken.